26 February 2014

Spring or Winter?


Hello! I really don't know what should I think about the weather. It's the end of February, but every second day it's sunny day and it looks like spring. I love it. I can wear skirts and and I'm ready to wake up my scooter after four months.

01 February 2014

Morning


Good mornig gyus. How looks your weekend? What are you doing right now? I woke up early and went running for a half an hour, then shower and then lovely breakfast which is my favorite part of day. Now I have great mood and I'm just relaxing. Have you ever tryed to go workout before breakfast? I have some tips for you.
You need to eat within 30 minutes of waking up so you can jump-start your metabolism. But when you want to go running before breakfast, you have to also run out 20-30minutes of waking up, so just brush your teeth, get dressed and drink little bit of water. Really don't linger longer because you could feel sick. Pre-breakfast workout shouldn't last more than 40minutes. When you are done, wait 20minutes to having a high-protein breakfast. It's the best for burning fats and boost your metabolism.

Dobré ráno! Jak vypadá váš víkend? Co právě teď děláte? Já jsem vstala brzo a šla si na půl hoďky zaběhat, pak sprcha a úžasná snídaně - moje oblíbená část dne. Teď mám skvělou náladu a jen relaxuju. Už jste někdy vyzkoušeli jít cvičit před snídaní? Mám pro vás pár rad.
Hned jak se probudíte, musíte se do 30 minut najíst a tím správně nastartovat metabolismus. Ale když chcete jít před snídaní ještě běhat, tak také musíte vyběhnout nejpozději 20-30 minut po probuzení, takže vyčistit zuby, převléknout se, trošku napít a vyrazit. Opravdu nečekejte déle, mohlo by vám být špatně. Předsnídaňový běh nebo power procházka by neměly trvat déle než 40minut. Když skončíte, počkejte dalších 20 minut než si dáte snídani, nejlépe s vysokým obsahem bílkovin. Ranní cardio je nejlepší spalovač tuků, dodávka energie a budič metabolismu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...