20 April 2017

Coconut-Vanilla Cheesecake


Cheesecake! Jeden z nejslavnějších dezertů. Žádný tvarohový koláč (i když ten je taky fajn). 
Znáte takový ten pocit, když nestíháte, máte plno úkolů a povinností, ale přesto běžíte do supermarketu nakoupit suroviny na pečení a udělat jeden krásný dort pro lásku s láskou? Také jsem přišla na jedno životní zjištění - když mám neskutečnou chuť na sladké, stačí, abych upekla dort někomu jinému a ďábelské chutě jsou zahnány. Ne no
Dnes pro vás mám ale opravdu vypiplaný recept na dokonalý cheesecake (ehm, spíše jogurtový koláč) s příchutí vanilky a kokosu. Nebojte se číst dál, zní to jako začátek hororového příběhu pro fitnessky? Tenhle dort lze udělat bezlepkově nebo v low carb - high protein variantě.


RECEPT:

KORPUS

- mandlová mouka 

- kokosový olej
-> smíchat a vymačkat na dno formy 

NÁPLŇ

- 250g light cream cheese

- 100g řeckého jogurtu

- 3-4 sáčky vanilkový puding v prášku + mléko (já použila mandlové vanilkové, množství dle konzistence)

- 2 vejce

- 4 lžíce citronové šťávy

- špetka soli, 

- vanilkové flavdrops nebo jiné sladidlo


 〰 Pokud chcete extra low carb variantu, použijte místo pudingu v prášku (což je bramborový škrob) hotový proteinový puding od myprotein.cz

 -> vše vyšlehat dohromady a nalít na korpus -> péct cca 40min / 190 stupňů .

POLEVA

- 500g hutného řeckého jogurtu 

- 200g roztopené bílé čokolády (já jsem sehnala sugarfree)

- pár kapek citronové šťávy

- pár kapiček flavdrops + 5 lžic sušeného kokosového mléka 

〰 nebo kokosový sirup od bodylab 

-> smícháme a nalejeme na upěčený cheesecake -> necháme několik hodin ztuhnout v lednici




No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your lovely comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...